Najnowszy album The Weeknd ukazał się w ostatni piątek, a już teraz możemy cieszyć się wydaniem deluxe wzbogaconym o remiksy m.in. w wykonaniu Chromatics czy The Blaze. „After Hours” bije kolejne rekordy w serwisach cyfrowych, a także zbiera znakomite recenzje.
„After Hours”:
- przekroczyło 100 milionów streamów na całym świecie w dniu premiery
- zajmuje 7 z 10 miejsc na Spotify Global Chart
- zajmuje 14 z 15 miejsc na Spotify US Chart
- zajmuje pierwsze 12 miejsc na Apple Music Top 100: Global Chart
- zajmuje pierwsze 12 miejsc na Apple Music Top 100: USA Chart
- album zajmuje 1. miejsce w Apple Music w 87 krajach
- zajmuje 7 z 10 miejsc na Spotify Global Chart
- zajmuje 14 z 15 miejsc na Spotify US Chart
- zajmuje pierwsze 12 miejsc na Apple Music Top 100: Global Chart
- zajmuje pierwsze 12 miejsc na Apple Music Top 100: USA Chart
- album zajmuje 1. miejsce w Apple Music w 87 krajach
„Blinding Lights”:
- 8,5 mln streamów na świecie w jeden dzień – to nowy rekord w 2020 roku
- numer 1 na Global Spotify Chart przez 25 dni z rzędu
- numer 1 na Global Spotify Chart przez 25 dni z rzędu
„In Your Eyes”:
- okładki playlist Today’s Top Hits, All New All Now, R&B Right Now, Are & Be oraz Nouveautés Pop
- dodane do 43 playlist New Music Friday w Spotify
- dodane do 43 playlist New Music Friday w Spotify
Recenzje nowego albumu The Weeknd:
„After Hours” to doskonała ucieczka od codzienności – Bartosz Sąder, Onet, 5/6
Napiszemy to od razu: „After Hours” jest najlepszą płytą gospodarza od czasu „Beauty Behind Madness”. Nie mogliśmy wyobrazić sobie lepszej niespodzianki na czas kwarantanny – Kamil Szufladowicz, newonce
The Weeknd zdaje się zabierać słuchacza w niezwykle spójną muzycznie podróż, pokazując jednocześnie, że to wszystko, co zdołał ubrać w słowa, wcale nie jest tak proste i przyjemne jak mogłoby się wydawać – Nikolina Zielińska, All About Music, 8,5/10
Nowy krążek The Weeknd jest nieco refleksyjny, sentymentalny, utkany z sennych brzmień – Przemysław Dobrzyński, Spider’s Web Rozrywka Blog
Abel powraca do strefy cienia – Julia Właszczuk, vogue.pl
Abel Tesfaye pokazuje wyrzuty sumienia za swoje nieudane związki – ale tylko trochę – na tym cudownie urozmaiconym, ale spójnym albumie – The Guardian, 4/5
„After Hours” porzuca taneczność swojego poprzednika „Starboy” na rzecz nastrojowej introspekcji – The Independent, 4/5
Albumowy powrót The Weeknd rodziela jego hedonistyczną i refleksyjną personę – NME, 4/5
Miesiąc po swoich 30. urodzinach, The Weeknd powrócił z najbardziej spełnionym albumem w dotychczasowej karierze – Variety
Napiszemy to od razu: „After Hours” jest najlepszą płytą gospodarza od czasu „Beauty Behind Madness”. Nie mogliśmy wyobrazić sobie lepszej niespodzianki na czas kwarantanny – Kamil Szufladowicz, newonce
The Weeknd zdaje się zabierać słuchacza w niezwykle spójną muzycznie podróż, pokazując jednocześnie, że to wszystko, co zdołał ubrać w słowa, wcale nie jest tak proste i przyjemne jak mogłoby się wydawać – Nikolina Zielińska, All About Music, 8,5/10
Nowy krążek The Weeknd jest nieco refleksyjny, sentymentalny, utkany z sennych brzmień – Przemysław Dobrzyński, Spider’s Web Rozrywka Blog
Abel powraca do strefy cienia – Julia Właszczuk, vogue.pl
Abel Tesfaye pokazuje wyrzuty sumienia za swoje nieudane związki – ale tylko trochę – na tym cudownie urozmaiconym, ale spójnym albumie – The Guardian, 4/5
„After Hours” porzuca taneczność swojego poprzednika „Starboy” na rzecz nastrojowej introspekcji – The Independent, 4/5
Albumowy powrót The Weeknd rodziela jego hedonistyczną i refleksyjną personę – NME, 4/5
Miesiąc po swoich 30. urodzinach, The Weeknd powrócił z najbardziej spełnionym albumem w dotychczasowej karierze – Variety