Tytuł nowej płyty The Weeknd to „Hurry Up Tomorrow”. Artysta opublikował okładkę wydawnictwa.
Ogłoszenie nowej płyty The Weeknd połączył z imponującym koncertem w São Paulo w Brazylii na Estádio MorumBI. Gośćmi specjalnymi wydarzenia byli Playboi Carti oraz Anitta. Retransmisja koncertu jest dostępna na YouTube do 14 września:
Okładka płyty „Hurry Up Tomorrow” The Weeknd
Tytuł płyty „Hurry Up Tomorrow” został wyświetlony podczas koncertu za pomocą rozświetlonych 150 dronów. Nowy album The Weeknd będzie zwieńczeniem bestsellerowej trylogii albumów, następcą „After Hours” z 2020 i „Dawn FM” z 2022. Na „Hurry Up Tomorrow”, The Weeknd wchodzi na kreatywne wyżyny w ambitnym projekcie. Trzeci rozdział przepełniony jest egzystencjalnymi tematami oraz nawiązaniami do życiorysu artysty.
Przy okazji koncertu w São Paulo, The Weeknd połączył siły ze Światowym Programem Żywnościowym ONZ. Równowartość jednego dolara z każdego sprzedanego na ten koncert biletu (spektakularne show oglądało ponad 70 tysięcy widzów) została przekazana na walkę z głodem.
THE WEEKND:
The Weeknd przepuszcza R&B i pop przez ambitny obiektyw szerokokątny. Artysta szturmem podbił scenę muzyczną na własnych warunkach. Na koncie ma 7 odznaczeń diamentowych w samych Stanach, a na Spotify jest jednym z najchętniej słuchanych artystów na całym świecie. The Weeknd przez ponad dwa lata znajdował się na szczycie tego zestawienia. Obecnie w Spotify ma 104,4 mln słuchaczy miesięcznie. W 2023 gwiazdor trafił do Księgi Rekordów Guinessa w kategorii Najpopularniejszy artysta na świecie. Album „After Hours” z 2020 roku to najchętniej streamowany album R&B wszech czasów. Na drugim miejscu znajduje się „Starboy” z 2016 roku. Rekordowy singiel „Blinding Lights” ma status diamentu w Stanach. Zdobył też zaszczytny tytuł No. 1 Billboard Hot 100 wszech czasów, detronizując „The Twist” Chubby Checkera – wielki hit lat 60.
The Weeknd to nie tylko imponujące wyniki popularności muzyki. Artysta może pochwalić się także nominacjami do Emmy, Oscara oraz okładkami takich tytułów jak „TIME”, „Vanity Fair”, „W”, „Forbes”, „Variety”, „Rolling Stone”, „Esquire”, „Harper’s Bazaar” czy „GQ”. Występował w „SNL”, na Super Bowlu 2020, w programach Jimmy’ego Kimmela, Stephena Colberta, Jimmy’ego Fallona, podczas MTV VMA, Grammy i AMA. Światowa trasa koncertowa The Weeknd 2022-24 zarobiła niemal pół miliarda dolarów. W jej ramach artysta odwiedził także Polskę – publiczność mogła podziwiać koncert na PGE Narodowym w Warszawie.
The Weeknd słynie z działalności charytatywnej. Od 2020 roku przekazał ponad 9 mln dolarów na różne cele, w tym 2 mln na kryzys w Etiopii i 4,5 mln dolarów na kryzys głodowy w Strefie Gazy.