Artysta promuje wydawnictwo tytułowym singlem.
Japoński wokalista i songwriter Fujii Kaze wydał swój długo wyczekiwany trzeci album studyjny „Prema”. Wydawnictwo ukazało się nakładem Republic Records.
„Prema” w sanskrycie oznacza „najwyższą miłość”, co wyznacza ton dla najbardziej introspektywnego i muzycznie śmiałego albumu Japończyka. Mając na koncie ponad 2,2 miliarda streamów i 7,8 miliona słuchaczy miesięcznie, Fujii Kaze umacnia swoją pozycję jako jeden z najbardziej ekscytujących artystów wymykających się gatunkowym podziałom.
Premierze albumu towarzyszy publikacja klipu do tytułowego utworu. Pełne sugestywnych obrazów wideo do emocjonalnej piosence o miłości powstało w Tajlandii.
– Czyste, proste, podnoszące na duchu. To dla mnie coś więcej niż muzyka – to styl życia. Przy tej płycie chciałem stać się samą miłością – bezinteresowną, duchową i najwyższą miłością – zadeklarował przy okazji wydania nowego albumu Fujii. Premiera krążka zwieńczyła jego intensywne, koncertowe lato, w ramach którego artysta wystąpił m.in. w kultowym Greek Theatre w Los Angeles oraz na imprezach towarzyszących festiwalom Lollapalooza i Outside Lands. W Los Angeles w wirtualnej kolejce po bilety czekało 260 tys. fanów, w San Diego – 70 tys.
W czerwcu Kaze zaprezentował „Hachikō” – pierwszy nowy utwór od trzech lat, od czasu entuzjastycznie przyjętego albumu „LOVE ALL SERVE ALL”. Singiel wywołał globalny rozgłos, przyciągając ponad 10 tys. fanów na niespodziewane wydarzenie w Bangkoku i zdobywając już ponad 33 miliony streamów. Następnie ukazało się „Love Like This”, któremu towarzyszył filmowy teledysk w reżyserii Aerin Moreno (LISA, Tate McRae, Maroon 5).
Album „Prema” można zamówić na CD i winylu. Standardowe wydanie CD zawiera dziewięć utworów w języku angielskim. Do całości będzie dołączony booklet z informacjami o płycie oraz tłumaczeniami tekstów. Edycja winylowa będzie wydana na kolorowym dysku w rozkładanej kopercie.
Limitowana edycja pierwszego tłoczenia zawiera bonusowy krążek zatytułowany „Pre: Prema”, czyli specjalną kolekcję siedmiu utworów, w tym znane już przeboje jak globalny hit streamingowy „Michi Teyu Ku (Overflowing)”, wyprodukowany przez A.G. Cooka „Hana” czy uwielbiane przez fanów „Feelin’ Go(o)d”. Znajdzie się tam również niepublikowany wcześniej utwór „It’s Alright”. Wydanie to zawiera również ekskluzywny dwustronny plakat i stanowi obowiązkową pozycję kolekcjonerską.
„Prema” – lista utworów:
1. Casket Girl
2. I Need U Back
3. Hachikō
4. Love Like This
5. Prema
6. It Ain't Over
7. You
8. Okay, Goodbye
9. Forever Young
Fujii Kaze:
Fujii Kaze to japoński wokalista, songwriter i multiinstrumentalista, który tworzy z otwartym umysłem, sercem i duszą, pozwalając, by to muzyka prowadziła go w twórczym procesie. Już jako 12-latek zaczął publikować na YouTubie zaaranżowane na pianino covery znanych utworów, co przyciągnęło uwagę branży muzycznej i doprowadziło do podpisania kontraktu z wytwórnią.
W 2020 r., w czasie pandemii, wydał debiutancki album „Help Ever Hurt Never”, zawierający m.in. hit „Shinunoga E-Wa”, który osiągnął setki milionów streamów i popularność na TikToku. Kolejny album, „Love All Serve All” z 2022 r., przyniósł kolejne sukcesy i wyprzedane koncerty, w tym występ na stadionie Panasonic Stadium Suita dla 70 tysięcy osób (dostępny na platformie Netflix).
W 2024 r. artysta wystąpił w popularnym cyklu NPR „Tiny Desk” (ponad 19 milionów wyświetleń), zagrał pierwsze koncerty w USA i podpisał kontrakt z Republic Records. Latem zorganizował solowy koncert na Nissan Stadium, gromadząc 140 tysięcy fanów w dwa dni. W 2025 r. powraca z nową muzyką i kolejną trasą koncertową po USA.