Urodzony w Houston wokalista, kompozytor, producent i multi-instrumentalista keshi prezentuje swój drugi album – „Requiem”. Wydawnictwo promuje nowy singiel „Soft Spot”.
„Requiem” to kalejdoskop brzmień: od alternatywnego popu, przez dance’owe kawałki, aż po country i indie eklektyzm. Jednocześnie w tekstach keshi rozprawia o życiu, śmierci, miłości i wszystkim, co pomiędzy. Wszystko wyśpiewuje z namacalnymi emocjami. Gra także na basie, gitarze, pianinie oraz altówce.
Singiel „Soft Spot” rzuca światło na pełne niuansów podejście keshiego i fakt, że w środowisku popowym artysta czuje się jak ryba w wodzie. Łatwo utożsamić się z albumem, bo jego zawartość płynie prosto z serca. – Nazwałem cały album na cześć przyjaciela i współpracownika, który zmarł parę lat temu. W muzyce klasycznej, requiem to utwór, który towarzyszy komuś w ostatniej drodze. Ten album jest kulminacją naszych wysiłków, wszystko, co tam się znalazło, to hołd dla tej osoby – wyjaśnia keshi.
keshi zapowiadał „Requiem” między innymi utworem „Texas”, który jest hołdem dla jego rodzinnego stanu. „Say” otwiera tracklistę i stanowi świetny wstęp do świata, który artysta zbudował na „Requiem”. Kawałek pobił wszelkie rekordy w dotychczasowym dorobku keshiego i zaledwie w ciągu pierwszej doby przekroczył milion odsłuchów w Spotify. Singiel już w momencie premiery spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem ze strony mediów, między innymi w USA Today czy OnesToWatch. Na łamach tego drugiego mogliśmy przeczytać: „Say” to luźno funkujący singiel z chwytliwym refrenem, który przypomina, dlaczego wychowany w Houston artysta zdążył już tyle osiągnąć.
W ciągu kilku lat keshi stał się znaczącą siłą w serwisach cyfrowych, gromadząc ponad 11 miliardów streamów za sprawą trylogii EP-ek oraz debiutanckiego albumu „GABRIEL” (2022). Silny katalog umożliwił keshiemu światowe trasy koncertowe oraz ciągłe doskonalenie wykonań na żywo i całej produkcji. Artysta rusza w promocję albumu „Requiem”, a daty koncertów są dostępne na keshimusic.com.
keshi:
Nazywa się Casey Luong i wychował się w Sugar Land w stanie Teksas. W 2017 roku zaczął wydawać EP-ki, następnie przyszedł czas na jego przełomowy debiut „GABRIEL”. Sam album przekroczył 3 miliardy streamów. Wydawnictwo wypełniły rytmy i melodie popowe, R&B, lo-fi oraz hip-hopowe. W swoich piosenkach keshi śpiewa o miłości, samotności oraz stracie.
Po dwóch latach nieustannego koncertowania, keshi wrócił do Teksasu. Odnalazł czas i przestrzeń oraz wolność, która pozwoliła mu rozpocząć prace nad drugim albumem, z daleka od chaosu życia w trasie koncertowej i nieustannego cyklu promocyjnego. W domowym studiu artysta wykorzystał zebrane przez lata doświadczenia, a ich kulminacją jest właśnie „Requiem”.
„Requiem” to kulminacja bycia na progu olbrzymiej sławy. keshi do niedawna był dzieciakiem z Teksasu, który marudził o rzuceniu pracy, by skupić się na pracy jako muzyk. Teraz jest gwiazdą wypełniającą wielkie obiekty takie jak Madison Square Garden czy The O2. Ma za sobą bazę wiernych fanów, którzy wspierają go jeszcze z czasów SoundClouda.
keshi zagrał dwie trasy promujące „GABRIEL” w Ameryce Północnej, jedną trasę światową i jedną w Chinach. Krążek dotarł do 4. pozycji Billboard 200, co było najlepszym wynikiem debiutującego artysty w zestawieniach z 2022 roku. Płytę promowały single „LIMBO”, „UNDERSTAND” i „GET IT”, które zostały wiralowymi hitami. Artysta nagrał również kawałek „War With Heaven” na potrzeby soundtracku „Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni” Marvela. Współpracował również z takimi markami jak YSL, Fender, Microsoft czy Fendi.