John Legend prezentuje nowy singiel „Honey” z gościnnym udziałem gwiazdy r&b, Muni Long.
Za produkcję „Honey” odpowiadają Ryan Tedder z OneRepublic, Steven Franks, Lindgren i Tommy Brown, natomiast Legend i Long są autorami utworu wspólnie z Melanie Joy Fontaną, HARV, Gregorym Heinnem, Lindgrenem, Franksem, Tedderem i Brownem. Choć Long i Legend pracowali już wcześniej wspólnie nad utworami, to pierwsza piosenka, którą razem również nagrali.
Muni Long jest obecnie jedną z najpopularniejszych artystek r&b w serwisach cyfrowych. Stacje radiowe Urban and Rhythm są zdominowane przez jej platynowy hit „Hrs and Hrs”. Zanim Muni rozpoczęła karierę solową, pisała hity dla największych gwiazd takich jak Rihanna, Mariah Carey, Madonna, Ariana Grande, Mary J. Blige, Kelly Clarkson czy Selena Gomez.
„Honey” to drugi utwór zapowiadający nowy album Johna Legenda, następca „Dope” z gościnnym udziałem rapera J.I.D. Do singla powstał teledysk w reżyserii Christiana Breslauera.
Wielokrotnie nagradzany John Legend zdobył dwanaście statuetek Grammy, Oscara, Złoty Glob, Tony Award i Emmy Award, stając się tym samym pierwszym Afroamerykaninem z tytułem EGOT (tak określani są zdobywcy tych czterech prestiżowych wyróżnień). W ciągu dotychczasowej kariery wydał siedem albumów: „Get Lifted” (2004), „Once Again” (2006), „Evolver” (2008), „Love in the Future” (2013), „Darkness and Light” (2016), „A Legendary Christmas Deluxe” (2019), a ostatnio „Bigger Love” (2020). Niedawno Legend rozpoczął wysoko ocenianą przez krytyków rezydenturę w Las Vegas zatytułowaną „Love In Las Vegas”.
Ponadto, Legend zagrał Jezusa w telewizyjnym show „Jesus Christ Superstar Live In Concert”, odbierając za swój występ nagrodę Emmy. W 2019 roku został trenerem w programie „The Voice”. Legend jest również szefem firmy Get Lifted Film Co., która ma na koncie produkcję broadwayowskiego spektaklu, świąteczny film czy dokumentalny serial dla HBO i sitcom. W 2021 roku powołał fundację HUMANLEVEL, która pomaga osobom dotkniętym systemowym rasizmem. Był również zaangażowany w kampanię #FREEAMERICA w 2015 roku.