Katy Perry wzięła udział w świątecznej kampanii firmy Gap pod hasłem „All Together Now - A Tribute To The Power of Working Together To Foster Love, Kindness and Acceptance” („Wszyscy razem - hołd dla siły wspólnych działań na rzecz miłości, życzliwości i akceptacji”).
Na potrzeby akcji popowa gwiazda przygotowała swoją wersję „All You Need Is Love” z repertuaru The Beatles. Dochód z singla Katy Perry zasili organizację Baby2Baby.
Pomysłodawcami są dyrektor kreatywny Gap, Len Peltier i uznany filmowiec, Mark Romanek, którzy tworząc projekt „All Together Now” chcą podkreślić siłę muzyki i opowieści, które dają poczucie radości, miłości i zbliżają ludzi. Dokładnie tak jak kultowa piosenka „All You Need is Love”, która zainspirowała całą kampanię.
The Beatles opublikowali „All You Need is Love” w 1967 roku, dwa lata przed powstaniem firmy Gap w 1969 roku.
- Muzyka i kultura zawsze były częścią dziedzictwa Gap - mówi szefowa marketingu, Mary Alderete. - Kiedy Gap otworzył pierwszy sklep w 1969 roku, sprzedawał jeansy i starannie wybrane płyty. Wtedy też powstało główne założenie firmy: rób coś więcej niż sprzedawaj ubrania. Jesteśmy zachwyceni, że udaje się wciąż realizować tę misje i to we współpracy ze światowa gwiazdą i popkulturową ikoną, Katy Perry. Razem możemy pomóc dzieciom w świątecznym okresie.
Za każdy stream Gap przekazywać będzie 1 dolara na non profitową organizację Baby2Baby, która wspiera dzieci dotknięte biedą. Dotacje będą przekazywane maksymalnie do łącznej kwoty 100 tysięcy dolarów.
Singlowi „All You Need is Love” towarzyszy klip, w którym ubrana w vintage’owe i zrównoważone ubrania od Gap Katy Perry śpiewa piosenkę, oddając ducha nadziei i wspólnoty tego najbardziej magicznego okresu w roku.
- Zawsze chętnie współpracuję z markami, które dokładają starań, by świat stał się lepszym, szczęśliwszym miejscem - komentuje Katy Perry. - Nagranie nowej wersji jednej z najbardziej rozpoznawalnych i poruszających piosenek, na dodatek z tak kultową marką jak Gap i z tak ważnym przesłaniem, to po prostu spełnienie marzeń. Cóż może być wspanialszego od zbliżania ludzi do siebie, dzielenia się radością i miłością, a ponadto wspierania potrzebujących dzieci. Dzieci, które są naszą przyszłością.
Kampania „All Together Now” to nie tylko piosenka w wykonaniu Perry, ale i okolicznościowa kolekcja ubrań.