Kolejna zapowiedź szykowanego na 20 września albumu „143”.
Katy Perry udostępniła nowy singiel „LIFETIMES”, pełną blasku, wysokooktanową refleksję na temat bezkresu miłości. Piosenka zapowiada szykowany na 20 września album „143”.
„LIFETIMES” trafiło do sieci wraz z wakacyjnym klipem wyreżyserowanym przez Stillza (Bad Buny, Rosalía). Zdjęcia do teledysku kręcono w Hiszpanii. Klip miał swoją premierę na antenach MTV Live, MTVU, MTV Biggest Pop i oraz na billboardach Paramountu na Times Square.
– Piosenka opowiada o wiecznej miłości. Chodzi o znalezienie tego jednego, głębokiego i satysfakcjonującego uczucia w swoim życiu. Bratnia dusza nie zawsze musi przybierać formę partnera. Może być dzieckiem, najlepszym przyjacielem, zwierzakiem. Dla mnie kimś takim jest córka. Każdej nocy pytam ją: „czy znajdziesz mnie w każdym życiu”, na co ona odpowiada: „tak”. Czuję się wtedy odnaleziona. Znajdziecie się wzajemnie, każdego dnia, przez całe życie – wyjaśnia artystka.
Dostępny w przedsprzedaży album „143” to seksowny i odważny krążek będący powrotem artystki do szczytowej formy. „143” jest wypakowane mocarnymi, zmysłowymi i prowokacyjnymi popowymi hymnami. Z miejsca się w nich zakochasz. To wydawnictwo, w które Katy włożyła mnóstwo serca i mnóstwo bitów na minutę.
W piątek 20 września Katy Perry będzie headlinerką wyprzedanego Rock in Rio w Brazylii. Będzie to pierwszy występ gwiazdy na festiwalu w Rio de Janeiro od 2015 roku. Gwiazda pojawiła się bez wcześniejszej zapowiedzi na Paryskim Tygodniu Mody 2024 podczas „Vogue World: Paris”, gdzie zaprezentowała się na wybiegu w geometrycznej sukience Noir Kei Ninomiya. Później pojawiła się na ulicach Paryża w sukni z imponującym trenem, na którym wydrukowano tekst singla „Woman’s World”. Za projekt trenu odpowiada Heather Picchittino. Gdy zaszło słońce, Katy zorganizowała Q&A z fanami spod błyszczącej Wieży Eiffela.
Katy Perry ma na koncie 115 miliardów streamów, 70 mln sprzedanych albumów i 143 mln singli. Z takim wynikiem jest jedną z najbardziej dochodowych artystek wszech czasów.
Debiut Katy Perry w Capitol Records, „One of the Boys” wydane w 2008 roku, zawiera takie hity jak „I Kissed A Girl” (6x platyna) i „Hot N Cold” (8x platyna). Drugi album studyjny Katy, „Teenage Dream” (2010), zdobył najwięcej odznaczeń notowanych przez RIAA w historii zestawień. Poza wielkimi hitami „Firework” i „California Gurls”, 9x platynowy album zawiera takie przeboje jak „E.T.” i „Teenage Dream”, które mają status 10x platyny.
Wydane w 2013 roku „PRISM” zdobyło 5x platynę. Katy Perry została pierwszą artystką, której klipy przekroczyły trzy miliardy wyświetleń – chodzi o „Dark Horse” i 15x platynowe „Roar”. Obecnie „Roar” ma już ponad cztery miliardy wyświetleń na YouTube. Z kolei „Dark Horse” przekroczyło miliard streamów w Spotify. Katy może pochwalić się imponującą liczbą ponad 57 mln słuchaczy i 30 mln obserwujących w popularnym serwisie streamingowym.
„Witness” z 2017 przyniósł takie przeboje jak „Chained to the Rhythm” ft. Skip Marley (2x platyna) oraz platynowe „Bon Appétit” ft. Migos i „Swish Swish” ft. Nicki Minaj. „Never Really Over” z ostatniego dotychczas wydanego albumu „SMILE”, ma status platyny i odnotował najlepszy debiut w serwisach cyfrowych w karierze Katy Perry. Na wydawnictwie znalazły się także złote „Daisies” i „Harleys in Hawaii”. „SMILE” do dziś sprzedano w ponad 2,5 mln egzemplarzy, a liczba streamów przekroczyła 4 miliardy.
Katy Perry jest nie tylko jedną z najbardziej dochodowych artystek w muzyce. Artystka udziela się także w wielu filantropijnych przedsięwzięciach. W 2013 roku została Ambasadorką dobrej woli UNICEF i rozpoczęła działanie na rzecz dostępu dzieci do opieki medycznej, edukacji, równości i ochrony. Katy jest także sojuszniczką LGBTQ+. Otrzymała w tej dziedzinie wiele wyróżnień, w tym m.in. Trevor Proejct’s Hero Award w 2012, Human Rights Campaign’s National Equality Award w 2017, amfAR’s Award of Courage w 2018 i Variety’s Power of Women w 2021 za pracę założonej przez nią Firework Foundation. Misją organizacji jest zapewnienie lepszego startu dzieciom z biedniejszych społeczności oraz umożliwianie im rozwijania artystycznych pasji.
Katy Perry spełnia się także jako bizneswoman. Założyła stworzyła kolekcję butów Katy Perry Collections. Zasiadła w zarządzie Board of Bragg, producenta Apple Cider Vinegar. Od wczesnych momentów funkcjonowania firmy, wspierała Impossible Foods, producenta roślinnego mięsa. Aktywnie inwestuje w Apeel Sciences, która zajmuje się opracowywaniem roślinnych technologii przedłużania przydatności do spożycia świeżych produktów, poprawiania jakości i ograniczania marnowania żywności. Katy Perry inwestuje także w Samsarę, środowiskowo-technologiczną firmę opracowującą nieskończony cykl recyclingu, by zakończyć zanieczyszczenie plastikiem. Niedawno gwiazda współzałożyła De Soi, linię gazowanych drinków bezalkoholowych zawierających naturalne adaptogeny, we współpracy z AMASS.
Katy Perry zakończyła świetnie ocenianą rezydencję w Las Vegas zatytułowaną „PLAY”. Gdy „American Idol” powrócił na antenę w 2018, Perry zajęła fotel jurorki. Właśnie zakończyła swój siódmy i ostatni sezon popularnego show.