Intensywne przeżycia gwarantowane! Debiutancki album niepokornej artystki już jesienią.
Remi Wolf - stająca się szybko jedną z czołowych twarzy muzyki pop - kontynuuje swoją karierę prezentując „Liquor Store”, wiodący singiel z jej debiutanckiego albumu, który ma ukazać się jesienią tego roku.
W „Liquor Store” uwydatnia się ekscentryczny urok Wolf oraz talent do tworzenia chwytliwych i przejmujących piosenek. Przełożyło się to na żywy, wielowarstwowy i bardzo przyjemny letni banger. Premierze audio towarzyszy ciekawa wizualizacja, łącząca szeroką gamę kolorów i efektów, które wprowadzają nas do psychodelicznej duszę artystki.
Tak o swoim nowym singlu mówi sama Remi Wolf: - W „Liquor Store” wydaje mi się, jakbym zrzucała swoją skórę. Opowiada o mojej podróży z trzeźwością, która była dla mnie główną zmianą życiową w ciągu ostatniego roku. Pod koniec 2020 roku, po sześciu miesiącach poza studiem nagraniowym, doświadczyłam szalonego, wybuchowego wręcz tygodnia, w którym wszystkie te uczucia wylewały się ze mnie – „Liquor Store” uchwycił ich wiele. To moje pierwsze dziecko z tego okresu i mam nadzieję, że je pokochasz."
W 2020 Remi Wolf wydała drugą w karierze EP-kę, „I’m Allergic to Dogs!”. Niedawno ukazała się też EP-ka z remiksami w wykonaniu Nile’a Rodgersa, Becka, Hot Chip, Panda Bear i wielu innych. 25-letnia artystka wystąpiła w „The Tonight Show Starring Jimmy Fallon”, gdzie wykonała mash-up swojego wielkiego hitu „Photo ID” oraz singla „Hello Hello Hello!”. „Photo ID” zgromadziło ponad 10 miliardów wyświetleń na TikToku, a niedawno piosenka doczekała się świetnego remiksu w wykonaniu Dominica Fike’a. Do fanów Remi Wolf zaliczają się dziennikarze NPR, TIME, Pitchforka, „The Los Angeles Times”, „Paper”, „Nylon” czy „Billboard”. Czy dołączysz do tego grona dzięki „Liz”?