'Rojo' ('Czerwony') to kolejny singiel promujący najnowszy album artysty zatytułowany 'Colores'.
Krążek, na którym każdy utwór został zainspirowany innym kolorem, ukaże się 20 marca.
Światowy ambasador reggaeton – J Balvin – jest jednym z najpopularniejszych artystów w serwisach cyfrowych oraz mediach społecznościowych – tam może pochwalić się ponad 65 mln obserwujących. Magazyn „Billboard” uważa Balvina za najbardziej przełomowego artystę latynoskiego od wielu lat, natomiast Pitchfork uznał artystę za twarz współczesnego reggaeton. J Balvin przewodzi drugiej generacji gwiazd Musica Urbana, dzięki którym muzyka latino podbija wiele zakątków świata. Jednocześnie muzyk stał się ikoną mody, jak również bardzo rozchwytywanym współpracownikiem w studiu oraz gwiazdą najważniejszych festiwali muzycznych.
W 2019 J Balvin wystąpił w segmencie otwierającym ceremonię wręczenia Grammy, zatytułowanym „Premios Lo Nuestro Artist of the Year”, zdobył czwartą w karierze Latin Grammy oraz statuetkę American Music Award w kategorii Ulubiony artysta latynoski. W wakacje J Balvin i Bad Bunny wydali niezapowiedziany wspólny album 'Oasis', który spędził osiem tygodni na szczycie list sprzedaży Latin Album, znalazł się także w licznych zestawieniach albumu roku i zapewnił J drugą nominację do Grammy. Artysta wystąpił na wielu ważnych imprezach (w tym na Open’er Festivalu), był także pierwszym w historii Lollapaloozy headlinerem latino oraz pierwszym artystą reggaeton, który zaprezentował się na głównej scenie festiwalu Coachella.
J Balvin spędził 14 tygodni z rzędu na szczycie YouTube Music’s Global Artist chart oraz zamieścił już ósmy klip w ekskluzywnym gronie teledysków z przekroczonym miliardem wyświetleń. 2019 gwiazdor zakończył jako jeden z dwóch wykonawców, którzy przekroczyli liczbę 10 miliardów wyświetleń na YouTube w ciągu roku. Balvin dominował również na innych platformach: przez większą część roku był jedynym latynoskim artystą w Top 5 Spotify, królował w serwisach Deezer i Shazam, jak również otrzymał wyróżnienie „Music Choice” w kategorii Latynoski artysta dekady.
'Colores', szósty album studyjny wykonawcy, promują utwory 'Blanco' oraz 'Morado', jak również najnowszy singiel 'Rojo'. Każdy z kawałków na wydawnictwie został nazwany na cześć koloru. To pierwszy album Balvina bez featuringów. Za produkcję odpowiadają Sky i Tainy, a pieczę nad stroną wizualną sprawuje Takashi Muakami. Collin Tilley wyreżyseruje klip do każdej piosenki.
Tracklista:
Amarillo (żółty)
Azul (niebieski)
Rojo (czerwony)
Rosado (różowy)
Morado (fioletowy)
Verde (zielony)
Negro (czarny)
Gris (szary)
Arcoiris (tęczowy)
Blanco (biały)
Światowy ambasador reggaeton – J Balvin – jest jednym z najpopularniejszych artystów w serwisach cyfrowych oraz mediach społecznościowych – tam może pochwalić się ponad 65 mln obserwujących. Magazyn „Billboard” uważa Balvina za najbardziej przełomowego artystę latynoskiego od wielu lat, natomiast Pitchfork uznał artystę za twarz współczesnego reggaeton. J Balvin przewodzi drugiej generacji gwiazd Musica Urbana, dzięki którym muzyka latino podbija wiele zakątków świata. Jednocześnie muzyk stał się ikoną mody, jak również bardzo rozchwytywanym współpracownikiem w studiu oraz gwiazdą najważniejszych festiwali muzycznych.
W 2019 J Balvin wystąpił w segmencie otwierającym ceremonię wręczenia Grammy, zatytułowanym „Premios Lo Nuestro Artist of the Year”, zdobył czwartą w karierze Latin Grammy oraz statuetkę American Music Award w kategorii Ulubiony artysta latynoski. W wakacje J Balvin i Bad Bunny wydali niezapowiedziany wspólny album 'Oasis', który spędził osiem tygodni na szczycie list sprzedaży Latin Album, znalazł się także w licznych zestawieniach albumu roku i zapewnił J drugą nominację do Grammy. Artysta wystąpił na wielu ważnych imprezach (w tym na Open’er Festivalu), był także pierwszym w historii Lollapaloozy headlinerem latino oraz pierwszym artystą reggaeton, który zaprezentował się na głównej scenie festiwalu Coachella.
J Balvin spędził 14 tygodni z rzędu na szczycie YouTube Music’s Global Artist chart oraz zamieścił już ósmy klip w ekskluzywnym gronie teledysków z przekroczonym miliardem wyświetleń. 2019 gwiazdor zakończył jako jeden z dwóch wykonawców, którzy przekroczyli liczbę 10 miliardów wyświetleń na YouTube w ciągu roku. Balvin dominował również na innych platformach: przez większą część roku był jedynym latynoskim artystą w Top 5 Spotify, królował w serwisach Deezer i Shazam, jak również otrzymał wyróżnienie „Music Choice” w kategorii Latynoski artysta dekady.
'Colores', szósty album studyjny wykonawcy, promują utwory 'Blanco' oraz 'Morado', jak również najnowszy singiel 'Rojo'. Każdy z kawałków na wydawnictwie został nazwany na cześć koloru. To pierwszy album Balvina bez featuringów. Za produkcję odpowiadają Sky i Tainy, a pieczę nad stroną wizualną sprawuje Takashi Muakami. Collin Tilley wyreżyseruje klip do każdej piosenki.
Tracklista:
Amarillo (żółty)
Azul (niebieski)
Rojo (czerwony)
Rosado (różowy)
Morado (fioletowy)
Verde (zielony)
Negro (czarny)
Gris (szary)
Arcoiris (tęczowy)
Blanco (biały)