Wytwórnia przeciera szlaki nowych możliwości marketingowych Spotify i zmienia całkowicie wygląd serwisu każdemu użytkownikowi wersji freemium. Przez 24 godziny artyści Def Jam rządzą w serwisie. Dzięki tej formie przedstawiona jest gama możliwości reklamowych, o których użytkownicy do tej pory nie mieli pojęcia. Def Jam Recordings Poland jest pierwszą wytwórnią w Polsce, która zdecydowała się wykorzystać tę możliwość.
Od samego początku powstania polskiego oddziału Def Jam wydawnictwo stawia na więcej niż standardowe metody promocji. Mieliśmy już ukryty wers o dołączeniu do wytwórni przez KPSNa, o fakcie rozpoczęcia kariery solowej przez Vito Bambino dowiedzieliśmy się z plakatów rozwieszonych w Warszawie, a informacja o zakontraktowaniu ukraińskiej raperki o pseudonimie alyona aloyna została przekazana podczas imprezy New x True w Reducie Banku Polskiego, gdzie zebrały się najważniejsze postaci branży muzycznej.
Przejęcie Spotify Freemium przez Def Jam Recordings Poland:
Pojawienie się labelu w serwisie Spotify, to zakończenie całej kampanii pod hasłem New x True. Od początku działalności wytwórnia podkreśla swoje przywiązanie do kultury hip-hop oraz jej korzeni zaznaczając, że nie zamyka się na nowe. Nie bez powodu pierwszym wydanym albumem był „Elwis Picasso” w wykonaniu Ero JWP, czyli jeden z najbardziej wyczekiwanych krążków w historii polskiego rapu. Wytwórnia stawia jednak także na połączenia pokoleń i stylistyk, przykładem może być wspólny singiel Young Igiego oraz Włodiego pt. „THC”. Na współpracę z labelem zdecydowali bardzo różnorodni artyści poza wspomnianymi już Ero, Włodim czy Young Igim także Bonson, Frosti Rege, Hodak, Vito Bambino czy wokalistka Rosalie.