W serwisach cyfrowych pojawił się utwór „Yummy”. Przed premierą nowego singla artysta udostępnił też zwiastun serialu dokumentalnego „Justin Bieber: Seasons”.
Utwór „Yummy” jest już dostępny we wszystkich serwisach cyfrowych. Oficjalne lyric video można zobaczyć TUTAJ. Artysta zapowiedział również premierę klipu na sobotę, 4 stycznia, o 18:00 polskiego czasu.
„Justin Bieber: Seasons” zadebiutuje 27 stycznia 2020 i będzie liczyć 10 odcinków. Zwiastun produkcji dostępny jest tutaj:
„Justin Bieber: Seasons” to kronika powstawania pierwszego od 2015 roku premierowego albumu studyjnego artysty. Fani będą mogli zajrzeć za kulisy studia nagraniowego oraz zobaczyć swojego idola w najbardziej osobistym wcieleniu. Bieber, jego przyjaciele i najbliżsi współpracownicy opowiadają o procesie twórczym oraz motywacji do komponowania nowych piosenek. Nie zabraknie też smaczków z życia prywatnego Justina – w serialu zostaną pokazane niepublikowane wcześniej materiały ze ślubu z Hailey Bieber. Odcinki będą zilustrowane między innymi nowymi utworami Justina.
Pierwszy odcinek pojawi się na YouTube 27 stycznia o godz. 18:00 polskiego czasu, a kolejne epizody będą pojawiały się w każdą środę i poniedziałek. Abonenci YouTube Premium będą mogli oglądać odcinki przedpremierowo i bez reklam. Za reżyserię „Justin Bieber: Seasons” odpowiadają Michael D. Ratner oraz Joe Termini.
Serial jest przygotowany w ramach współpracy z YouTube Originals. Historia zatacza koło, bowiem to dzięki YouTube’owi Justin Bieber rozpoczął światową karierę. Jak wspomina wokalista: – Kiedy zaczynałem, to właśnie YouTube okazał się najlepszym narzędziem do prezentowania muzyki oraz do dzielenia się doświadczeniami z fanami, budowaniem społeczności. Dlatego cieszę się, że mogłem zrobić serial dokumentalny właśnie z YouTube. Chcę, by moi słuchacze stali się częścią tej niezwykłej podróży.
– Odwaga Justina jako artysty jest godna podziwu, dlatego cieszymy się, że możemy wspierać go w udostępnianiu kolejnych historii za pośrednictwem YouTube’a – mówi Susanne Daniels, Global Head of Original Content i dodaje: – W produkcjach YouTube Originals prezentujemy autentyczne zmagania, wzloty i upadki, dlatego niezmiernie cieszymy się, że ten projekt pojawił się w naszych planach na 2020.
Justin Bieber jest artystą z największą liczbą subskrypcji na YouTube – 47,8 mln, pojawia się w sześciu klipach, których liczba wyświetleń przekroczyła miliard, a cały jego kanał ma ponad 19 miliardów wyświetleń.
W ramach YouTube Originals w przeszłości pojawiły się m.in. takie produkcje jak „Taylor Swift – Lover’s Lounge (Live)”, „Ariana Grande: Dangerous Woman Diaries” czy „Demi Lovato: Simply Complicated”.