Zbigniew Niedziałek objął nowo utworzone stanowisko New Business Directora w wytwórni płytowej Magic Records.
Zbigniew Niedziałek będzie odpowiedzialny m.in. za współpracę artystów reprezentowanych przez Magic Records z markami oraz budowanie relacji z agencjami reklamowymi i domami mediowymi.
Zbigniew Niedziałek poprzednio przez blisko pięć lat pracował w wytwórni płytowej Warner Music Poland, gdzie ostatnio obejmował stanowisko Eastern Europe Synchronisation and Brand Partnership Managera. Z ramienia wytwórni odpowiadał za współpracę takich artystów jak XXANAXX, The Dumplings, Mela Koteluk, Natalia Szroeder czy Smolasty z takimi markami jak Jaguar, Samsung, Durex, Red Bull, Asus, ING Bank Śląski czy Converse i Coca-Cola. Licencjonował również muzykę do kampanii takich marek jak Toyota, Jacobs, Tymbark, LECH czy PZU. Od 2010 roku prowadzi również swoją agencję New Zenith Promotion, w ramach której realizuje dla marek projekty branded entertainment, m.in. z Pezetem, którego jest wieloletnim managerem. Jest również wykładowcą Akademii Managerów Muzycznych.
Magic Records to wytwórnia założona w 1994 roku. Przez wiele lat była pionierem na rynku muzyki EDM, promując między innymi Tiesto, Avicii’ego, Boba Sinclara, Lost Frequences i wielu innych. Obecnie jest wydawcą takich gwiazd jak LP, Imany czy Shanguy. Od 2014 roku Magic Records dynamicznie rozwija Active Rights Management, zajmując się kompleksowo artystami songwriterami, producentami, bookingiem oraz managementem. Reprezentuje takich artystów jak Roksana Węgiel, Marcin Sójka, 4Dreamers, Marta Gałuszewska, Patryk Kumór, Sanah czy Michał Szczygieł.