Piosenka pojawia się w nowej reklamie Peugeota E-3008 z udziałem Antoine’a Duponta.
Globalna ikona dancehallu Shaggy łączy siły z jamajskim artystą Busy Signalem w pełnym energii singlu „Feel the Energy” – utworze, który w pełni zasługuje na swój tytuł, niosąc czystą, rytmiczną moc. Wydany przez Universal Music Romania singiel został stworzony po to, by rozgrzewać parkiety na całym świecie.
„Feel the Energy” jest esencją stylu obu artystów: niepodrabialny głos i swoboda Shaggy’ego spotykają się tu z ostrym flow Busy Signala w celebracji rytmu, ruchu i dobrych wibracji. Bazujący na pulsujących bębnach i chwytliwych hookach utwór zachęca słuchaczy, by odpuścili, ruszyli się i żyli chwilą.
Wyprodukowany przez Shaggy’ego, Costiego i Dumitru Silviu Aureliana „Feel the Energy” łączy klasyczne dancehallowe bity z nowoczesnym elektronicznym sznytem, tworząc hit, który równie dobrze sprawi się na głównej scenie festiwalu, jak i na nocnej imprezie od Kingston po Ibizę.
„Feel the Energy” to nie tylko spotkanie gwiazd – to także pomost między pokoleniami jamajskiej muzyki. Mający na koncie dwie całe dekady sukcesów i nagrodę Grammy Shaggy nieustannie odświeża swoją formułę, docierając do nowych odbiorców. Z kolei Busy Signal jest dynamiczną siłą znaną z hitów łączących reggae, dancehall, Afrobeats i inne gatunki. Efektem ich wspólnej pracy jest odważny, podnoszący na duchu i wyjątkowo zaraźliwy kawałek. Z tekstem, który zachęca ludzi do ruchu, kontaktu i poczucia muzyki w kościach, „Feel the Energy” jest czymś więcej niż piosenką – to wezwanie do działania na parkiecie.
Singlowi towarzyszy energetyczny teledysk, w którym zobaczyć można uliczny klimat, modę i taneczną kulturę. Napędzany skandowanym refrenem i tanecznym hookiem „Feel the Energy” ma duży potencjał wiralowy.

