Nowa wersja „The Climb” promuje popularną markę odzieżową.
Sienna Spiro podzieliła się ze słuchaczami swoją interpretacją przeboju Miley Cyrus zatytułowanego „The Climb”. Piosenka jest centralnym punktem kampanii „Give Your Gift” marki Gap.
Interpretację Sienny można usłyszeć w nowym spocie firmy odzieżowej. Jego reżyserką jest Bethany Vargas, natomiast za zdjęcia odpowiada Bjorn Iooss. Spiro towarzyszy na ekranie wielopokoleniowy chór, którego członkowie mają od ośmiu do 72 lat.
Od wydania debiutanckiej EP-ki „SINK NOW, SWIM LATER”, która zgromadziła ponad 125 milionów odtworzeń, Sienna występowała na scenach całego świata, dzieląc się ze swoimi fanami szczerymi emocjami i doświadczeniami, które ukształtowały jej twórczość. Inspirowane twórczością Amy Winehouse i Etty James wydawnictwo zawiera również przebój „MAYBE.”, który przyniósł Siennie międzynarodową rozpoznawalność, trafiając na szczyt czterech wiralowych list Spotify na świecie, osiągając ponad 600 milionów wyświetleń na TikToku i blisko 100 milionów odtworzeń w serwisach streamingowych.
Najnowszy singiel Sienny Spiro, „Die On This Hill”, świetnie radzi sobie na listach przebojów.

