Czterokrotnie nominowana do Grammy, nazywana „Księżniczką Nowego Jorku” Ice Spice dzieli się ze słuchaczami nową piosenką „Baddie Baddie”.
Producentem nowego utworu jest współpracujący z Ice Spice od dawna RiotUSA, twórca jej przełomowego, złotego singla „Munch (Feelin U)”. „Baddie Baddie” bazuje na samplu z definiującego epokę kawałka „Bad Girls” M.I.A.
Ice Spice nie próżnuje. Artystka pojawiła się na okładce wrześniowego wydania magazynu „NYLON”, a także nagrała wspólny singiel „Gyatt” z nominowaną do Grammy raperką z Atlanty Latto. Klip w zaledwie dwa tygodnie zgromadził ponad 7 mln wyświetleń.
Raperka z Bronksu zadebiutowała niedawno na dużym ekranie, występując u boku Denzela Washingtona i A$AP Rocky’ego w najnowszym filmie Spike’a Lee „Od dołu do góry”. W grudniu artystka powróci do kin za sprawą filmu „SpongeBob: Klątwa pirata”, do którego nagrała piosenkę.
„Baddie Baddie” otwiera nowy etap w karierze artystki i stanowi jej pierwszy solowy singiel od wydania rozszerzonej wersji albumu „Y2K!: I’m Just A Girl” w grudniu zeszłego roku. Oryginalna wersja albumu „Y2K!” (lipiec 2024) spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem. Pitchfork pisał o „najbardziej dynamicznych i ostrych linijkach w dotychczasowej karierze raperki”, a całość określił jako materiał, którego „żaden z jej rówieśników nie byłby w stanie stworzyć”.
Ice Spice
Łącząc zmysłową lekkość z pewnym siebie chłodem, Ice Spice stała się jedną z najbardziej wyrazistych nowych gwiazd światowej muzyki. Od czasu premiery „Munch (Feelin’ U)” jesienią 2022 r. tworzy hity dla baddies i ich przyjaciółek. Dzięki takim singlom jak „In Ha Mood” i „Princess Diana”, a także deluxe edycji EP-ki „Like..?”, zgromadziła ponad 2,5 miliarda streamów. Raperka miała dotychczas kilka singli w Top 5 listy Hot 100 i cztery nominacje do. Stała się także symbolem nowego oblicza Nowego Jorku, co podkreślają media.
Obok muzyki Ice Spice stała się też ważną postacią kultury popularnej. Była twarzą kampanii SKIMS Kim Kardashian, wystąpiła w reklamie Dunkin’ obok Bena Afflecka i nagrała przebój „Barbie World” z Nicki Minaj na ścieżkę dźwiękową filmu „Barbie”. Google ogłosiło ją drugą najczęściej wyszukiwaną artystką 2023 roku. Jej rozwój nie zwalnia tempa, a debiutancki album i kolejne projekty mają ugruntować jej status jednej z największych gwiazd nowej generacji.