Jeśli ktoś potrafi połączyć bezkompromisowe nastawienie, wyjątkową energię i totalny techno-banger, to właśnie DJ-ka, producentka, wokalistka i autorka tekstów VTSS.
W swoim nowym utworze „Can’t Catch Me” wszechstronnie utalentowana artystka i ikona stylu prezentuje bezpośrednie, uderzające brzmienie stworzone w ramach ekscytującej współpracy z Deutsche Telekom i Telekom Electronic Beats.
Projekt towarzyszy najnowszej kampanii, poruszającej temat niepokojącego wzrostu popularności cyfrowych sobowtórów i zachęcającej pokolenie Z do odzyskania kontroli nad własną tożsamością w internecie. Wyreżyserowany przez viralowy duet Shadrinsky teledysk idealnie pokazuje, dlaczego to właśnie VTSS została ambasadorką tej akcji.
Wydany nakładem Virgin Records utwór „Can’t Catch Me” to nie tylko ścieżka dźwiękowa kampanii Deutsche Telekom – ten gorący, rave’owy numer z techno-nerwem niesie w sobie wszystko to, co charakterystyczne dla stylu VTSS i idealnie wpisuje się w letni klimat parkietów.
Martyna Maja, znana szerzej jako VTSS, to nie tylko kluczowa postać współczesnej kultury klubowej, ale też jedna z najbardziej cenionych artystek sceny elektronicznej i nie tylko. Jej nieustannie ewoluujące brzmienie balansuje pomiędzy maksymalistycznym techno, transem, industrialnym basem, eksperymentalnym śpiewem i alternatywnym popem. Jej cel jest prosty, choć bezkompromisowy: tworzyć niezapomniane bangery i dawać koncerty, które zostają w pamięci.
Mieszkająca na co dzień w Londynie i Nowym Jorku VTSS robi błyskawiczną karierę — nie tylko w muzyce, ale także w modzie. Artystka ma na koncie kampanie dla Nike i MISBHV, pokazy dla Diesel i Dilary Findikoglu oraz okładki prestiżowych magazynów modowych. Jej oryginalny styl dźwiękowy zaprowadził ją na sceny w całej Europie, USA i Australii, w tym na tak prestiżowe wydarzenia jak Coachella, Ultra Music Festival, Tomorrowland, Boiler Room czy Exhale.
VTSS nieustannie przesuwa granice brzmienia, estetyki, kultury i postawy, a „Can’t Catch Me” to tego najlepszy dowód.