Grupa promuje „BEAUTIFUL CHAOS” klipem do singla „Gameboy”.
Dziewczyny z KATSEYE podzieliły się z fanami nową EP-ką. Złożone z pięciu utworów „BEAUTIFUL CHAOS” ukazało się nakładem HYBE x Geffen Records. W premierowych piosenkach wokalistki podejmują tematy związane z kształtowaniem własnej tożsamości w cyfrowej epoce, w której rzeczywistość jest starannie wykreowana, a autentyczność musi mierzyć się z algorytmami. Jak zauważył „Rolling Stone”: „Dzięki ‘BEAUTIFUL CHAOS’ dziewczyny udowadniają, że ich przyjaźń jest silna, a ich wyjątkowe osobowości sprawiają, że grupa pozostanie z nami na długo”.
„Za sprawą ‘BEAUTIFUL CHAOS’ KATSEYE przeżywają najlepszy moment w dotychczasowej karierze” – Rolling Stone
„BEAUTIFUL CHAOS” jest następcą EP-ki „SIS (Soft Is Strong)”, która ujrzała światło dzienne pod koniec 2024 r. i debiutowała na pierwszy miejscach zestawień Billboard Emerging Artists oraz Heatseekers Albums. „BEAUTIFUL CHAOS” zawiera m.in. nowy singiel „Gameboy”. Dzięki połączeniu zadziornego tekstu i cukierkowego brzmienia łatwo zrozumieć, dlaczego członkinie nazywają go „starszą siostrą” utworu „Touch” z „SIS”.
KATSEYE nie tylko przełamują schematy, ale także tworzą nowe zasady gry. Grupa została wyłoniona przy zachowaniu k-popowej metodologii, z ambitnym zamierzeniem przełamania kulturowych i gatunkowych barier. Członkinie zespołu mają od 17 do 22 lat i pochodzą z różnych kultur. Daniela to Amerykanka z kubańsko-wenezuelskimi korzeniami, mieszka w Atlancie. Lara to Hinduska mieszkająca w Nowym Jorku. Manon pochodzi z Zurychu, ma korzenie ghańsko-włoskie. Megan wychowała się w Honolulu i pochodzi z chińsko-amerykańskiej rodziny. Sophia wychowywała się w Manili na Filipinach. Yoonchae urodziła się i mieszka w Seulu.
Cały świat obserwował, jak dziewczyny rywalizowały, a następnie tworzyły zespół w programie przygotowanym przez HYBE i Geffen Records – „Dream Academy”, które następnie trafiło do Netflixa jako show dokumentalne „Pop Star Academy: KATSEYE”. Grupa zadebiutowała adekwatnie zatytułowanym utworem „Debut” latem 2024 roku. Następnie ukazał się singiel „Touch”, a na debiutanckiej EP-ce „SIS (Soft is Strong)” znalazło się łącznie pięć utworów.
„SIS” zdobyło niezwykle pochlebne recenzje m.in. na łamach „Interview Magazine”, „PAPER”, „The Los Angeles Times”, „Associated Press”, „Cosmopolitan”, „V Magazine”, „OUT Magazine” czy „InStyle”. KATSEYE wystąpiły w programach „Good Morning America”, „GMA3” i „The Kelly Clarkson Show”.
Grupa otrzymała dwie nominacje do 2025 iHeartRadio Music Awards i wystąpiła na ceremonii MAMA Awards. KATSEYE pojawiło się w kampanii marki Fendi „Fendi For Yourself”, a piosenka „Debut” została wykorzystana w reklamie Pepsi.