Shanguy podbija Polskę! Włosko-francuskie trio w niedzielę wystąpiło na festiwalu „Magiczne Zakończenie Wakacji z Polsatem i RMF FM”. Podczas imprezy zespół odebrał platynową płytę za singiel „La Louze”. Dzień później muzycy mogą cieszyć się kolejnym sukcesem: drugi singiel formacji, „King of the Jungle”, zajmuje pierwsze miejsce w Airplay w Polsce.
Shanguy to projekt, który zrodził się ze współpracy trzech barwnych osobowości: włoskiego DJ-a NRD1 oraz indie-popowych wokalistów: Eona Melka i Franka-O. Ich debiutancki singiel „La Louze” szturmem podbił Europę, trafiając na 1. miejsce iTunes w Polsce, Rosji, Francji, Top 5 we Włoszech, a także Top 50 Shazam World, 10. miejsce Shazam Dance World, 1. miejsce Shazam Future Hits Italy oraz na listę Spotify Viral Chart w Polsce, Francji, Norwegii i we Włoszech. Teraz do listy wielu sukcesów można dopisać platynową płytę w Polsce.
Kolejny singiel Shanguy, „King of the Jungle”, idzie w ślady poprzednika i króluje na listach przebojów oraz parkietach na całym świecie. Zespół przygotował EP-kę z oficjalnymi remiksami najnowszego hitu. Nowe wersje zaprezentowali Spada, Sherrie Sherrie, Panico & Scar, Magh, Luke DB & Attilson oraz Gian Nobilee & Pøp Cultur. Każdy DJ zadbał, by w miksie nie zabrakło osobistego stylu, a EP-ka stanowi mocarny arsenał taneczny do klubów i na festiwale. Podczas imprezy Polsatu zespół zaprezentował „King of the Jungle” w remiksie Gian Nobilee & Pøp Cultur.
„King of the Jungle” to innowacyjny krok do przodu w brzmieniu kolektywu. W drugim oficjalnym singlu – który od dziś oficjalnie jest najpopularniejszym numerem w Polsce – można usłyszeć więcej angielskiego. Wszyscy chcą zostać Królem Dżungli!