Katarzyna Topol, ostatnio Sales Unit Deputy Director w TVN Media, należącej do Grupy Warner Bros. Discovery, dołączy od października do Universal Music Polska, obejmując stanowisko Brand Partnerships Director CEE.
Katarzyna Topol od przeszło 17 lat związana była z Grupą TVN, od początku w zespole projektów specjalnych, biorąc czynny udział w jego tworzeniu i rozwoju. W roku 2021 objęła stanowisko Sales Unit Deputy Director, a tym samym odpowiedzialność za przychody związane ze sponsoringiem oraz projektami niestandardowymi, w tym zarówno top formatami, eventami jak i dedykowanymi rozwiązaniami Branded Content.
W Universal Music Polska Katarzyna Topol rozwijać będzie przestrzenie współpracy Artystów z markami, z wykorzystaniem ich wizerunku oraz muzyki w kampaniach marketingowych. Ponadto, będzie kierować jedynym na rynku Europy środkowowschodniej (CEE) zespołem, w pełni wykorzystującym potencjał marketingu muzycznego, tworząc strategie i rozwiązania 360 stopni zarówno w Polsce jak i krajach, takich jak: Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Grecja, Chorwacja, Serbia i innych w regionie.
Katarzyna Topol będzie raportować bezpośrednio do Macieja Kutaka, CEO Poland & SVP CEE w Universal Music Group.
Universal Music to lider rynku fonograficznego zarówno w Polsce, regionie CEE oraz na Świecie.