Sabrina Carpenter serwuje „Espresso”. Najnowszy singiel artystki jest już dostępny w serwisach cyfrowych. Utwór ukazał się tuż przed debiutem Carpenter na słynnym festiwalu Coachella.
Przy pracy nad „Espresso”, Sabrina Carpenter mogła liczyć na swoich stałych współpracowników. Nagrodzona Grammy Amy Allen brała udział także w pracach nad hitem #1 „Feather”. Julian Bunetta i Steph Jones wcześniej stworzyli z Carpenter „Nonsense”. Bunetta odpowiada za produkcję „Espresso”.
„Espresso” pojawia się w niezwykle ważnym momencie w karierze Sabriny. Artystka w ten weekend zadebiutuje na Coachelli. Wspomniane wcześniej „Feather” dotarło niedawno na szczyt listy Top 40 Radio i spędziło tam dwa tygodnie. Sabrina Carpenter przeżywa rozkwit kariery po tym, gdy dołączyła do trasy Taylor Swift na koncertach z Eras Tour w Meksyku, Ameryce Południowej, Australii oraz Singapurze.
Carpenter pojawiła się na okładce marcowo-kwietniowego wydania „Cosmpolitana”. Sensację w internecie zrobiła także kampania SKIMS z udziałem artystki.
Sabrina Carpenter ma na koncie takie hity jak „Skin”, „Fast Times”, „Vicious”, „Because I Liked A Boy” i „Nonsense”, które niedawno otrzymało status platyny w USA. Jej piąty album „emails i can’t send” wydany w 2022 spotkał się z niezwykle ciepłym przyjęciem ze stronny mediów i branży. Album otrzymał złotą płytę w USA. Platynowy singiel „Feather” zapewnił artystce pierwszy w karierze #1 w zestawieniu Top 40 Radio. Utwór dotarł także na 26. pozycję Billboard Hot 100 i zgromadził ponad 600 mln streamów. Sabrina Carpenter trafiła na listę magazynu „Forbes” „30 Under 30”.