„Narcissist” już dostępne
Świeżo po wydaniu chwytającej za serce ballady „Heavy”, gwiazda tegorocznej Eurowizji Alessandra wraca z nowym singlem „Narcissist”. W przeciwieństwie do wszystkiego, co artystka nagrywała wcześniej, tym razem zdecydowała się postawić na głęboki i osobisty przekaz.
Rozmyślając o toksycznych związkach, Alessandra komentuje: - Bywałam w życiu w takich relacjach, w których za bardzo przejmowałam się tym, co myśli o mnie mój partner. Czułam, że bez niego nie istnieję. On był moim światem, tworzył mnie. Po zaliczeniu kilku upadków w takich związkach w końcu uświadomiłam sobie, ile jestem warta i uciekłam od relacji, które mnie hamowały.
Popowa sensacja z Norwegii idzie jeszcze dalej, mówiąc: - Wers „nawet ja mogę być narcystyczna” oznacza, że także mogę się skupić tylko na sobie. Apeluję do wszystkich, którzy byli lub są w toksycznych związkach: zakończcie te relacje i zacznijcie skupiać się na sobie.
Singiel został stworzony we współpracy z Clarą Hagman (znaną ze współpracy z Hanną Ferm i NOTD) i wyprodukowany przez Carla-Philipa Ströma.
Alessandra już w styczniu rozpocznie soją pierwszą trasę koncertową. Artystka zagra w ponad 20 miastach w Europie i Wielkiej Brytanii. Zainteresowanie jej występami jest duże – sprzedano już ponad 11 tys. biletów, a koncerty w Londynie, Amsterdamie, Helsinkach, Pradze i Antwerpii zdążyły się wyprzedać. Wejściówki na występy w Warszawie (1 lutego artystka zagra w Stodole), Madrycie, Mediolanie, Glasgow i Dublinie już się kończą, więc i tam prawdopodobnie będą sold outy. Koncerty Alessandry zapowiadają niesamowite przeżycia.
2023 r. był dla artystki prawdziwym przełomem – artystka osiągnęła znakomity wynik na Eurowizji z piosenką „Queen of Kings”, następnie wydała dodający pewności siebie singiel „Pretty Devil”, który przed premierą w swoich bibliotekach zapisało ponad 70 tys. fanów. W ubiegłym roku ukazały się także dwa inne single artystki – „Bad Bitch” i wspomniane już „Heavy”.
Eurowizyjny występ sprawił, że 21-letnia wokalistka i songwriterka podbiła serca nie tylko norweskich entuzjastów muzyki (Alessandra triumfowała w będącym preselekcjami do Konkursu Piosenki Eurowizji festiwalu Melodi Grand Prix), ale zyskała także międzynarodową popularność, a jej „Queen of Kings” stało się wiralem na TikToku. Sukces rozszerzył się także na inne platformy, przynosząc łącznie ponad 300 mln streamów tej piosenki, co z kolei zapewniło jej miejsce wśród najczęściej odtwarzanych piosenek ubiegłorocznej Eurowizji.