To nie tylko nowy singiel – to instant classic, banger i blockbuster w jednym. Loreen powraca z mocarną propozycją „Is It Love”.
Za produkcję utworu odpowiada Rami Yacoub, który ma na koncie współpracę z Arianą Grande, Lady Gagą i Madonną. Loreen może spokojnie umiejscowić się obok tych nazwisk. Ze swoim mocarnym głosem i pochłaniającą osobowością sceniczną już dwukrotnie triumfowała na Eurowizji. Teraz podbije serca słuchaczy kolejnym przebojem: „Is It Love”.
Artystka tak opowiada o najnowszym utworze: – „Is It Love” powstało jako wynik poszukiwań przejrzystości, to opowieść i medytacja o miłości, która jest jednocześnie głęboka oraz wypełniona dezorientacją. To także urzeczywistnienie myśli, że do stworzenia głębszego zrozumienia samego siebie, musisz zaakceptować dualizm życia, że zniekształcenia i klarowność idą ze sobą w parze i są równie istotne. By doświadczyć głębokiej, prawdziwej miłości, zarówno do samego siebie, jak i innych, musisz zaakceptować oraz doświadczyć głębi bólu.
Kolosalny głos Loreen wychodzi w „Is It Love” na pierwsze miejsce. Introspektywne zwrotki błyszczą, by następnie zrobić miejsce na epicki refren, którego nie powstydziłaby się Sia. Duchowy pop i fajerwerki – Loreen otwiera się przed słuchaczami jak nigdy wcześniej i gwarantuje moc przeżyć.
Aurtorami piosenki są MTHR (Zara Larsson – „Can’t Tame Her”; Neiked – „Better Days”), Dag Lundberg (Lost Frequencies – „Where Are You Now”) i Maia Wright (Armin Van Buuren, Gryffin, NOTD). Produkcją wokalu zajął się Albin Nedler (Harry Styles, Sam Smith, Selena Gomez), a za miks odpowiada Josh Gudwin (Bad Bunny, J Balvin, Justin Bieber).
Za sprawą takich muzycznych platform jak TikTok czy Eurowizja, coraz więcej artystów spoza zachodniego kręgu muzyki pop dociera na czołówki światowych list przebojów, sprawiając że muzyka staje się dostępna dla wszystkich, jednocząc ludzi i docierając do odbiorców poza granicami ich własnych krajów. Loreen dzięki takim utworom jak „Is It Love” staje się jedną z twarzy tych zmian.
Artystka ma na koncie 13 mln słuchaczy miesięcznie w Spotify. Singiel „Tattoo” trafił na szczyt najpopularniejszych utworów radiowych w 19 krajach oraz dotarł na 5. pozycję Global Spotify Charts, 15. Billboard Chart i 2. UK Official Singles Chart.
Loreen już wkrótce wyruszy w europejską trasę koncertową. Na mapie nie zabrakło Polski – artystka wystąpi 16 listopada w Klubie Stodoła w Warszawie. Autorem wizualizacji na tournée jest Tobias Rylander, który wcześniej pracował przy Loreen przy wizualizacjach eurowizyjnych do „Tattoo”, tworzył także oprawę wizualną trasy Beyoncé Reinassance World Tour. Szczęśliwi posiadacze biletów mogą przygotować się na show, w którym fani, natura, duchowość i muzyka wychodzą na pierwszy plan.