To było dwanaście długich miesięcy – w październiku 2022 roku Jennie po raz pierwszy zaprezentowała fanom „You & Me” podczas koncertu w ramach trasy Born Pink World Tour. Jej solowy segment spotkał się z ogromnym uznaniem fanów, którzy wciąż domagali się oficjalnego wydania piosenki.
Okładkę singla stworzyła sama Naoko Takeuchi – słynna twórczyni serii „Czarodziejka z Księżyca” („Sailor Moon”). YG Entertainment poinformowało dziś, że wkrótce do sprzedaży wejdzie także ekskluzywny merch we współpracy z mangaką.
Ku uciesze BLINK, na singlu znalazły się dwie wersje piosenki – standardowa oraz podkręcona rapem wersja z Coachelli. Premierze towarzyszy ekskluzywny klip z występem tanecznym.
Fani z niecierpliwością wyczekiwali kolejnego solowego projektu JENNIE. Skoczny rytm piosenki i syntezatory doskonale łączą delikatny wokal JENNIE z jej niezawodnym flow. „You & Me (Coachella Version)” jest nieco bardziej dynamiczna – znalazła się w niej dodatkowa sekcja rapowa i dłuższa przerwa taneczna, która w kwietniu zachwyciła festiwalowiczów.
Piosenka „You & Me” porwała już stadiony, ale doskonale sprawdzi się także na klubowych parkietach. JENNIE po raz pierwszy zaprezentowała swój talent w debiutanckim „SOLO” – wydany w 2018 roku singiel pomógł jej zostać pierwszą solistką na szczycie światowej listy iTunes i zająć 1. miejsce na liście sprzedaży utworów cyfrowych Billboardu. W tym roku przywróciła „SOLO” do łask podczas koncertów z serii ENCORE.
Klip z występem tanecznym co prawda odtwarza spektakularną choreografię z trasy, ale oferuje zupełnie inne wrażenia. W podzięce za wsparcie, JENNIE stworzyła wyjątkową oprawę wizualną – wzbogaciła klip o scenografię, która doskonale oddaje marzycielski nastrój piosenki. K-popowa idolka wykorzystała styl, który dobrze znamy z jej występów. Stroje inspirowane baletem to już jej znak rozpoznawczy.
Uwielbiany przez fanów utwór „You & Me” to następca singla „The Girls”, oficjalnego soundtracku do niezwykle popularnej gry BLACKPINK THE GAME (BPTG). Optymistyczny utwór opowiadający o sile dziewczyn z BLACKPINK oraz animowany teledysk wciąż cieszą się uznaniem w social mediach. Jennie i Rosé osobiście pracowały nad piosenką.
Niewiele ponad rok temu grupa BLACKPINK wydała swój drugi album „Born Pink”. Krążek pobił wiele rekordów, m.in. stał się pierwszym od ponad dekady albumem żeńskiej grupy, który zajął 1. miejsce na liście Billboard 200 (a także pierwszym albumem jakiejkolwiek żeńskiej K-popowej grupy, który zajął 1. miejsce zarówno na liście Billboard 200, jak i na brytyjskiej liście albumów).
JENNIE jest dziś jedną z najbardziej wpływowych artystek. Piosenkarka, raperka, aktorka i ikona mody uważana jest za jedną z najpopularniejszych postaci pokolenia Z – może pochwalić się 81,6 milionami obserwujących na Instagramie i 10 milionami subskrybentów na YouTubie.
To wspaniały czas dla BLACKPINK – w tym tygodniu Jennie zachwyciła wszystkich na pokazie Chanel podczas paryskiego Tygodnia Mody. Wcześniej, prosto z Seulu, trafiła jednak do kabaretu Crazy Horse na ostatni z pięciu występów koleżanki z zespołu, Lisy. Wcześniej Lisę wspierały także Jisoo i Rosé.
BLACKPINK zadebiutowały w 2016 roku ze „Square One”, a następnie udowodniły swoją moc wydając „Square Up” (2018). Niedługo po podpisaniu kontraktu z Interscope Records w ramach globalnego partnerstwa z YG Entertainment, grupa zadebiutowała albumem „The Album”. Płyta wspięła się na 2. miejsce listy Billboard 200. Aż trzy z ich singli znalazły się na liście Billboard Hot 100: „How You Like That” (najszybszy teledysk, który przekroczył na YouTubie 150 milionów wyświetleń), „Ice Cream ” (współpraca z Seleną Gomez, dzięki której dziewczyny pobiły rekord najwyżej notowanej żeńskiej K-popowej grupy na liście Hot 100) i „Lovesick Girls” (utwór, który sprzedał się w ponad 1,4 miliona egzemplarzy na świecie, czyniąc BLACKPINK pierwszą żeńską grupą, która sprzedała ponad milion kopii).
Na przestrzeni lat BLACKPINK zdobyły wiele prestiżowych nagród, w tym trzy nagrody E! People’s Choice Awards i nagrodę za najlepszy występ Metaverse na gali MTV Video Music Awards 2022, podczas której Lisa otrzymała także nagrodę w kategorii Best K-pop Act jako pierwsza solistka w historii. Grupa współpracowała już z Lady Gagą („Sour Candy” z albumu „Chromatica”) i Duą Lipą („Kiss And Make Up”). Ich film „BLACKPINK: Light Up the Sky” (2020) został okrzyknięty przez „New York Times” „ujmującym dokumentem podkreślającym indywidualność każdej członkini”. W 2021 roku mogliśmy podziwiać je na ekranach kin podczas emisji „BLACKPINK THE MOVIE”.
Jisoo, Jennie, Rosé i Lisa na nowo zdefiniowały muzykę pop. W 2019 roku zostały pierwszą żeńską grupą, która wystąpiła na Coachelli – wiosną tego roku powróciły na festiwal, aby zagrać jako headlinerki. Grupa ma obecnie ponad 9 miliardów odtworzeń w serwisie Spotify. Ich trasa Born Pink World Tour przyciągnęła 1,8 miliona fanów. Ostatni koncert w Seulu był streamowany w serwisie Weverse, a globalne zainteresowanie finałowym merchem przekroczyło wszelkie oczekiwania wytwórni. Fani wciąż spekulują, co dalej – kontrakt BLACKPINK niedawno wygasł, a dziewczyny wciąż nie zaprzeczyły żadnym plotkom. Pozostaje czekać – z „You & Me” w tle, oczywiście.