Coca-Cola udostępnia pierwszy utwór otwierający drugi sezon światowej platformy muzycznej COKE STUDIO™, która łączy wyjątkowych artystów ze różnych zakątków świata. Nowy utwór zatytułowany „Be Who You Are (Real Magic)” został napisany i wykonany przez zdobywcę nagrody Grammy, amerykańskiego kompozytora i wokalistę, Jona Batiste’a. W piosence i klipie pojawiają się także J.I.D. znany m.in. z mega hitu „Enemy” Imagine Dragons, wschodzące gwiazdy k-popu z grupy NewJeans, Camilo oraz Cat Burns.
Coca-Cola „Real Magic” podkreśla magię więzi międzyludzkich i przekonanie, że nasze różnice sprawiają, że świat jest bogatszym i ciekawszym miejscem. To celebracja chwil i magii, która dzieje się, gdy ludzie się spotykają. Program uruchomiony po raz pierwszy w Pakistanie w 2008 r. i ponownie na całym świecie w maju 2022 r., COKE STUDIO™, powraca w tym roku z odważniejszymi utworami, a także z planem sponsorowania festiwali, występami na żywo, czy treściami cyfrowymi umożliwiającym słuchaczom odkrywanie nowej muzyki z dowolnego miejsca na świecie. Druga edycja startuje w maju i potrwa do września 2023.
W ramach idei współpracy bez granic, COKE STUDIO™ zaprosiło Jona Batiste’a – artystę podpisanego przez Verve Records/Interscope/UMG – i ponad 16 wykonawców z USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, Republiki Południowej Afryki, Kolumbii, Egiptu, Indii, Pakistanu, Bangladeszu, Turcji, Chin, Korei i Filipin. Stworzyli oni 9 zupełnie nowych utworów oraz ekskluzywne sesje COKE STUDIO™, które zostaną udostępnione fanom muzyki na całym świecie na wszystkich platformach muzycznych w czerwcu i lipcu.
Utwór i teledysk „Be Who You Are (Real Magic)” to afirmacja bycia wiernym sobie. Kiedy ludzie są sobą i akceptują wzajemne różnice, dzieje się prawdziwa magia. Utwór napisany przez Jona Batiste’a wykonywany jest wspólnie z przesuwającą granice k-popową grupą NewJeans, zdobywcą nagrody Latin Grammy kolumbijskm artystą pop Camilo, brytyjską piosenkarką, nominowaną do nagrody BRIT Award i Ivor Novello Cat Burns oraz urodzonym w Atlancie raperem J.I.D.
Jon Batiste mówi: – Jestem dumny, że mogę współpracować z Coca-Colą, aby poprzez moją muzykę dzielić się ze światem przesłaniem człowieczeństwa. Platforma Coke Studio doskonale wykorzystuje swój światowy zasięg, aby zbliżać artystów z różnych kultur, celebrując nasze różnice kulturowe i jedność nas wszystkich. To takie nietradycyjne, innowacyjne podejście, które przyjęliśmy. Wydało mi się to bardzo naturalne, że po prostu robię swoje w World Music Radio. Kiedy pisałem „Be Who You Are (Real Magic)”, chciałem stworzyć hymn, który oddaje prawdziwą magię, która dzieje się, gdy spotykamy się jako nasze autentyczne ja. W piosence występują moi nowi przyjaciele z całego świata, fenomenalnie wyjątkowi artyści: NewJeans, Camilo, J.I.D i Cat Burns. Naprawdę świetnie się bawiliśmy i mam nadzieję, że ludzie na całym świecie poczują ten klimat.
Coca-Cola uruchomi także swój pierwszy reality record store na COKE STUDIO™ Digital Hub, który będzie zawierał treści inspirowane teledyskiem „Be Who You Are (Real Magic)”. W wirtualnej przestrzeni fani będą mogli wejść do świata wideo, w którym pojawi się awatar Jona Batiste wprowadzający użytkowników do jego muzyki, specjalnie zaprojektowanych gier i innych ekskluzywnych treści.
Coca-Cola przybliża muzykę fanom w prawdziwym świecie, sponsorując słynne imprezy Coachella Valley Music and Arts Festival (kwiecień) oraz Lollapalooza Chicago (sierpień). Marka nawiązała również współpracę z Tomorrowland Belgium, aby zorganizować transmisję z festiwalu, umożliwiając widzom na całym świecie oglądanie występów na żywo za pośrednictwem cyfrowego centrum COKE STUDIO™.
– Prawdziwa współpraca między artystami z różnych kultur, gatunków i środowisk, którą nazywamy kreatywnymi zderzeniami, leży u podstaw naszej platformy COKE STUDIO™ – mówi Pratik Thakar, szef globalnej strategii i kreacji.
– Celem naszego programu jest kreowanie zainteresowania fanów poprzez dostarczanie wyjątkowej muzyki i doświadczeń muzycznych. W tym roku współpracowaliśmy z mieszanką niesamowicie utalentowanych artystów z całego świata, łącząc ich w celu stworzenia oryginalnej muzyki, która, mamy nadzieję, przekroczy granice i zachwyci fanów czymś nowym – dodaje Joshua Burke, globalny szef marketingu muzyki i kultury, Coca-Cola™.
– Universal Music Group z dumą kontynuuje współpracę z COKE STUDIO™ w ramach programu, który tworzy wyjątkową współpracę z najbardziej rozpoznawalnymi nazwiskami w muzyce, aby ponownie jednoczyć fanów na całym świecie w tym bezprecedensowym doświadczeniu muzycznym – mówi Richard Yaffa, wiceprezes Universal Music Group.
Platforma COKE STUDIO™ to przestrzeń do prawdziwie nieograniczonej twórczości i współpracy między wschodzącymi i uznanymi artystami muzycznymi na całym świecie. Opracowana we współpracy z Universal Music Group, światowym liderem w dziedzinie rozrywki muzycznej, oferuje artystom z całego świata niepowtarzalną okazję do kreatywnej współpracy i eksperymentowania z dźwiękami z różnych kultur, łączenia gatunków w celu tworzenia nowej muzyki i dotarcia do odbiorców na całym świecie – niezależnie od tego, czy sprowadza muzykę z Pendżabu do Stanów Zjednoczonych, czy południowoafrykańskie rytmy do Indii.
Artystami COKE STUDIO™ 2023 będą:
· Camilo (Kolumbia)
· NewJeans (Korea Poł.)
· J.I.D (Stany Zjednoczone)
· Cat Burns (Wielka Brytania)
· Imagine Dragons (Stany Zjednoczone)
· Sam Smith (Wielka Brytania)
· Diljit Dosanjh (Indie/Kanada)
· Evdeki Saat (Turcja)
· Inner City Youth Orchestra of Los Angeles (Stany Zjednoczone)
· Nasty C (RPA)
· Jessie Reyez (Stany Zjednoczone)
· Shae Gill (Pakistan)
· Shreya Ghoshal (Indie)
· XIN LIU (Chiny)
· Zack Tabudlo (Filipiny)
Światowa platforma The Coke Studio™ w środę 31 maja o 15:00 czasu polskiego: https://www.coca-cola.com/cokestudio