Dzięki coverowi „lovely” Billie Eilish i nowej wersji oryginalnego utworu Sary „My Wave”, artystka została pierwszą Polką, która wydała swoje piosenki w ramach programu Spotify Singles.
Po powrocie z podboju amerykańskiego „Mam talent”, młoda artystka wydaje „lovely” i „My Wave” w nowych aranżacjach, nagrane w studiach Spotify w Los Angeles.
Kompozycje zostały nagrane w ramach programu Spotify Singles, który powstał w 2017 roku, aby dać artystom możliwość tworzenia nowych wersji ulubionych piosenek lub własnych, oryginalnych utworów. Sara James jest pierwszą Polką, która została zaproszona do programu. Na platformie dostępny jest również wywiad z artystką w podcaście Mic Check, w którym Sara zdradza kulisy powstawania singli i współpracy ze Spotify a także m.in. opowiada o swoich wrażeniach z America’s Got Talent. W czerwcu tego roku Sara jako pierwsza polska artystka została również globalną ambasadorką programu Spotify EQUAL, promującego równouprawnienie płci w branży muzycznej.
Piosenkarka podkreśla, że podczas pobytu w Stanach Zjednoczonych udało jej się spełnić wiele swoich marzeń, a udział w show był dla niej wyjątkową przygodą. Poza swoimi fenomenalnymi występami solowymi, w finale Polka miała także przyjemność zaśpiewać hit „Let’s Get It Started” u boku zespołu Black Eyed Peas. Simon Cowell, który w eliminacjach po wysłuchaniu utworu Billie Eilish „lovely” w interpretacji Sary dał jej słynny "Złoty Przycisk", otwarcie wróży Polce światową karierę. Młodziutka wokalistka ciężko pracuje nad solowym materiałem, który już wkrótce zaprezentuje swojemu stale powiększającemu się gronu fanów na całym świecie.
O Spotify:
W momencie uruchomienia w 2008 roku, Spotify odmieniło słuchanie muzyki na zawsze. Na platformie Spotify 422 miliony użytkowników może odkrywać, zarządzać i dzielić się ponad 82 milionami utworów i 4 milionami podcastów za darmo lub przejść na Spotify Premium, aby uzyskać dostęp do ekskluzywnych funkcji do słuchania muzyki. Obecnie Spotify jest najpopularniejszą na świecie usługą subskrypcji streamingowej audio z 182 mln abonentów Premium na 183 rynkach.