Marissa to z pewnością jedna z najbardziej intrygujących młodych artystek. O swoim życiu prywatnym nie mówi zbyt wiele, jest za to czujną obserwatorką otaczającego ją świata. Swoje przemyślenia przelewa w piosenki, które zdobywają serca coraz liczniejszej rzeszy słuchaczy. Jej tytułowa piosenka z filmu “365 days” znalazła się na #2 światowego zestawienia Shazam - wyprzedził ją tylko Harry Styles! Utwór jest nadal chętnie słuchany w Europie, między innymi w Niemczech oraz Francji.
To nie koniec sukcesów na koncie Marissy - właśnie dołączyła do polskiej edycji programu Spotify RADAR. W ramach programu, Spotify wspiera młodych twórców w budowaniu kariery na platformie oraz promuje ich utwory w lokalnych kampaniach marketingowych.
W sieci zadebiutował właśnie nowy utwór Marissy “Tonę”, który będzie promował artystkę w ramach RADAR Polska. “Jest to piosenka o toksycznej miłości, o tym, że serce mówi jedno, a głowa mówi co innego. A wiemy przecież, że głowa jest zawsze tą rozsądną, a serce - no cóż - już niekoniecznie” - mówi o swoim kawałku wokalistka, który jest już dostępny we wszystkich serwisach streamingowych. Do piosenki powstał również teledysk, w którym młoda artystka dosłownie “tonie”. O co dokładnie chodzi? Przekonajcie się sami!
“Tonę” to piąty polskojęzyczny singiel Marissy, którym podzieliła się ze swoimi słuchaczami. Podobnie jak w przypadku poprzednich utworów Marissa jest autorką tekstu, oraz, razem z Hotel Torino, współautorką muzyki. Nowy utwór reprezentantki Gen Z ponownie dotyka tematu ważnego dla jej generacji - uzależniającej, toksycznej miłości.