![Sukcesiliana_news prasowy 2.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5676/assets/424664/large-d6bc8d8209eec0254ac5df00f498e51a.jpg)
– Nazwa marki „Sukcesiliana” to gra słów, obejmująca odniesienia do włoskiego pochodzenia pizzy, jak i do słowa „Sukces”, którego synonimem jest błyskawiczna, ale okupiona ciężką pracą kariera Kizo
– mówi Magda Likus, Brand Partnerships Director, Universal Music Poland.
– Od zawsze szukając inspiracji patrzyłem na Zachód. Spożywka była naturalnym kierunkiem rozwoju mojego potencjału biznesowego. Zagraniczni raperzy od dawna rozwijają się na różnych polach i cieszę się, że mogę przecierać te szlaki w Polsce. Wybieram tylko produkty, które osobiście testuję i mimo, że sektor mrożonek jest mocno rozwinięty w naszym kraju, uważam, że wychodzimy na rynek ze świetnym produktem, który broni się jakością, a nie tylko moją ksywą
– komentuje Kizo.
![fot. materiały prasowe](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/5676/assets/424663/large-212e41dcb493bbc8251d242b663fdd7c.jpg)
fot. materiały prasowe
– Współpraca z artystą i Universal Music przy tworzeniu pizzy „Sukcesilliana” była dla nas przeżyciem wyjątkowym, pełnym entuzjazmu, kreatywności i dobrej energii. Nieustannie poszukujemy pomysłów, które można wykorzystać, aby nieco na nowo wymyślić mrożoną pizzę i wzbudzić entuzjazm konsumentów
mówi Paweł Rytarowski, Dyrektor Generalny Freiberger Polska Sp. z o.o.