Snoop Dogg kończy dziś, 20 października 2021, okrągłe 50 lat. Z tej okazji artysta ogłosił nowy projekt „THE ALGORITHM”.
Pierwszy singiel „Big Subwoofer”, na którym słyszymy supergrupę Mount Westmore w składzie Snoop, Ice Cube, E-40 i Too Short, jest już dostępny w serwisach cyfrowych.
Snoop Dogg – światowa gwiazda, przedsiębiorstwa, ikona kultury i kreatywny konsultant Def Jam Recordings – ogłosił swój pierwszy projekt zrealizowany dla kultowej wytwórni: „Snoop Dogg Presents THE ALGORITHM”. Pierwszą odsłoną „THE ALGORITHM” jest wydany w dniu 50. urodzin artysty utwór „Big Subwoofer” autorstwa Mount Westmore. To nowa supergrupa, skład której tworzą legendy rapu z zachodniego wybrzeża – Snoop, Ice Cube, E-40 i Too Short.
„THE ALGORITHM” to projekt, w który zaangażowali się różni artyści z przeszłości oraz przyszłości Def Jamu. Misją Snoopa jest zmiana kulturowego algorytmu, jaki zapanował we współczesnym podejściu do słuchania muzyki. Celem Dogga jest przywrócenie feelingu w muzyce. Jak mówi artysta:
– „THE ALGORITHM” to tak różnorodny zbiór talentów i gatunków, że spowoduje szaleństwo algorytmów. Obecnie algorytm nakazuje nam, byśmy słuchali konkretnego rodzaju rapu, konkretnego brzmienia, ale nikt nie mówi nikomu, jak ważny jest feeling. Mój algorytm da Wam właśnie feeling, a nie brzmienie.
Snoop Dogg dołączył do szeregów Def Jam Recordings, oddziału Universal Music Group (UMG), w czerwcu i objął rolę, która pozwoli mu na strategiczną pracę z włodarzami wytwórni oraz bogatym rosterem artystów. Dołączając do Def Jamu, Snoop określił label „Świętym Graalem hip-hopu”. Jako kreatywny konsultant, Dogg zamierza „pomagać artystom, dawać im miłość, wolność i porady, nauczyć ich paru sztuczek, których sam nauczyłem się, będąc w grze – tak, by ich portfolio stało się zróżnicowane, a oni sami zostali wielkimi gwiazdami”.
Więcej informacji o „THE ALGORITHM” wkrótce.
Snoop Dogg od ponad dwóch dekad rządzi w muzyce i definiuje historię muzyki. Na koncie ma 19 albumów studyjnych, które sprzedały się w nakładzie przekraczającym 40 mln na całym świecie, niezliczone #1 w zestawieniach Billboard czy 20 nominacji do Grammy. Snoop Dogg z powodzeniem funkcjonuje także w świecie telewizji oraz filmu. Współpracuje z takimi gigantami jak Netflix czy VH1.