Conan Gray po świetnym debiucie singla „Overdrive” (utwór został uwzględniony we WSZYSTKICH playlistach Spotify New Music Friday na całym świecie), prezentuje oficjalny teledysk do utworu.
„Overdrive” w dniu premiery (19 lutego) został dodany do wszystkich playlist Spotify New Music Friday na całym świecie, trafił też na okładkę playlist Pop Rising w USA i Filipinach, New Music New, New Pop Revolution i wiele innych. Conan Gray zagościł na okładce Apple Music New Music Daily, trafił też do BBC Best New Pop w Wielkiej Brytanii i do HITS network w Australii. W Stanach „Overdrive” zagości w tym tygodniu w Top 40 utworów w stacjach radiowych.
Conan Gray tak opowiada o klipie „Overdrive”:
- Mam taki zwyczaj, że gdy jestem gdzieś na mieście i widzę piękną, obcą osobę, nagle zaczynam wyobrażać sobie, jak wyglądałoby moje życie z nią. W jakim mieszkalibyśmy domu, jakie dzikie życie byśmy prowadzili, całą alternatywną rzeczywistość, która mogłaby się wypełnić, gdybym miał odwagę zagadać. Taki właśnie jest klip „Overdrive”, to pewnego rodzaju fantazja, że skrzyżuję spojrzenia z kimś obcym. Mam takie marzenia codziennie, gdy siedzę w domu w czasie pandemii. Szalone noce i ekscytacja związana z młodością i brakiem ograniczeń. W teledysku do „Overdrive” chciałem umożliwić oglądającym ucieczkę od rzeczywistości w taki sam sposób, w jaki przeżywam to, gdy słucham tej piosenki. Chciałem stworzyć coś, co poprawi ludziom nastrój. Myślę, że teraz wszyscy tego potrzebujemy.
Media są zachwycone najnowszym singlem Conana Graya:
Wybuchowy popowy kawałek, który będzie brzmiał świetnie zarówno podczas nocnej przejażdżki autostradą, jak i na wypakowanych po brzegi stadionach – Billboard
Gray porzuca wszelkie zahamowania w tym utworze… Zabrzmi świetnie zarówno w domu z płyty, jak i w trakcie setu na finale Super Bowl – V Magazine
Wielki, błyszczący miłosny utwór przeznaczony na największe areny – UPROXX
„Overdrive” ze świeżym popowym wokalem jest idealnym utworem, by odpuścić wszelkie troski i poczuć wolność, mimo obecnego stanu świata – Hypebae
Długo zanim w ciągu trzech lat zdobył ponad 3 miliardy streamów, wydał platynowe single i zdobył uznanie takich gwiazd jak Sir Elton John czy Taylor Swift, Conan Gray tworzył piosenki we własnej sypialni, by uciec od otaczającego go mroku.
Pierwsze utwory pisał już jako 12-latek. Tworzył także angażujące treści na swoje media społecznościowe: rysunki, zdjęcia, vlogi, zbiory myśli. Dlatego też już przy premierze debiutanckiego singla „Idle Town” w 2018 publiczność była nie tylko gotowa, ale i potrzebowała tego. Na dorobek artystyczny Conana Graya składają się EP-ka „Sunset Season”, trzy wyprzedane trasy w USA i dwie w Europie (w tym koncert w Warszawie, do którego nie doszło z powodu pandemii COVID-19, jednak na który bilety sprzedały się w błyskawicznym tempie – i to przed premierą debiutu!) oraz debiutancki album „Kid Krow”.
Płyta trafiła na szczyt Billboard Top Pop, drugie miejsce Top Album Sales oraz piątą pozycję zestawienia Top 200. Wydawnictwo promowały single „Heather” oraz „Maniac”. Conan Gray wystąpił w takich programach jak „Late Night with Seth Meyers”, „The Late Late Show with James Corden” i „The Today Show”. Otrzymał tytuł „Best New Artist” przyznawany przez „Billboard” oraz tytuł „Ones To Watch” magazynu „People”. Doceniły go takie media jak „Vogue”, „V Man”, „Teen Vogue”, „Cosmopolitan”, „Paper”, „The Fader”, „Forbes”, MTV, „I-D”, „Wonderland”, „Clash”, „Notion”, „Seventeen” i wiele innych.
Conan stał się głosem swojego pokolenia za sprawą szczerego przekazu, bez upiększających filtrów. Artysta będzie podążał tą samą ścieżką w 2021. Szykujcie się na wiele nowości!